Kiekvienos reklaminės kampanijos paskirtis – įgyvendinti tam tikrą tikslą. Kuo pigiau, greičiau ir daugiau tikslų įvykdo reklama, tuo ji efektyvesnė. Facebook suteikia galimybę atsiperkamumą įvertinti įvairiausiais rakursais: naujais fanais, gautomis žinutėmis, srautu į tinklapį… arba pardavimais. Nemeluosime – tiek mums, tiek mūsų klientams smagiausia skaičiuoti konversijas, kurių pabaigoje yra € ženklas 🙂 Primygtinai pabrėžiame, jog kalbėdami apie reklamą neturime omenyje Facebook puslapio administravimo. FB komunikacija – tai viešieji ryšiai Jūsų verslui. Auditoriją supažindinate su teikiamomis paslaugomis, jų nauda ir reprezentuojate savo prekės ženklą. Prireikus potencialūs klientai su Jumis susisieks, tačiau būkite budrūs: jie renkasi ir tarp konkurentų. O jeigu nėra nei laiko, nei noro laukti, kada būsimas pirkėjas žengs pirmąjį žingsnį? Tuomet neišvengiamai reikalinga reklama. Trumpam pamirškime visų pamėgtą ir gana primityvią įrašų reklamą (post boost) ir susikoncentruokime ties konversijų didinimu. Mūsų tikslas – pardavimai. Pinigai. Pelnas. Facebook pardavimų strategijos: Pardavimų strategija №1: konversijoms optimizuota reklama. Jūsų reklamos tikslas – pardavimai? Tada savo biudžetą investuokite būtent į šios konversijos skatinimą! Ne į naujus puslapio fanus, įsitraukimą į įrašą ar nefiltruotą srautą į tinklapį. Konversijoms optimizuotos reklamos veikimo principas genialiai paprastas. Facebook pixel kodo pagalba fiksuojami Jūsų tinklapyje apsilankę klientai ir jų veiksmai: į krepšelį įdėta prekė, užbaigtas pirkimas, užpildyta kontaktinė informacija arba užklausos forma. Facebook kaupia šiuos duomenis ir pasinaudojęs jais, reklamą automatiškai transliuoja vartotojams, kurie gali (ir nori!) atlikti Jūsų nurodytą veiksmą. Pardavimų strategija №2: remarketingas. Kone universaliausia pardavimų panacėja kiekvienam verslui. Remarketingo dėka reklaminės žinutės yra rodomos Jūsų tinklapyje jau pabuvojusiems ir su paslaugomis / prekėmis susipažinusiems žmonėms. Pakartotinė reklama skatina klientą užbaigti pageidaujamą veiksmą: pirkimą e-parduotuvėje, užpildyti užklausos formą ar netgi atvykti į realią parduotuvę. Remarketingo žinutė gali būti „agresyvesnė“ ar „eiti iškart prie reikalo“, nes vartotojas žino, kas Jūs toks ir ką siūlote. Jei prigriebsite jį su įtaigia reklama, greičiausiai reikalas pakryps Jūsų verslo naudai. Pardavimų strategija №3: klientų duombazės. Kone kiekvienas verslas kaupia duomenis apie esamus ir potencialius klientus: e-paštų adresus ar telefono numerius. Jei esate elektroninis projektas, tikrai turėsite sukaupę solidžią ir labai vertingą duombazę 🙂 Šią informaciją įkėlus į Facebook reklamos platformą, ji virs itin tikslia auditorija: pateiktą duombazę Facebook sulygina su savo narių registracijos duomenimis ir atranda Jūsų klientus. Prašome – Jūsų pirkėjai nuo šiol pasiekiami ir galingiausiame socialiniame tinkle! Pardavimų strategija №4: auditorija įsitraukusi į FB turinį. Kaip ir remarketingas, ši pardavimų strategija atneš naudos bene kiekvienam verslui. Auditorija įsitraukusi į FB turinį – nebūtinai puslapio fanai (dalis gerbėjų gali jau seniai nesidomėti Jūsų veikla). Tai lankytojai, kuriems IŠTIES įdomios Jūsų paslaugos ar prekės. Šios auditorijos identifikavimas ir pasiekimas tampa gyvybiškai svarbus projektams, kurių pagrindinė veiklos ir reklamos platforma yra Facebook. Įsivaizduokite, kaip šaunu su reklaminiu pasiūlymu būtų pasiekti žmones, kurie pastaruoju metu žiūrėjo ir komentavo Jūsų įkeltus įrašus ar net rašė asmenines žinutes! Na, jau gerą pusmetį tai visiškai įmanoma. Reklaminėje Facebook paskyroje (nesvarbu ar tai bus Ads ar Business manager) galite sukurti specifines auditorijas ir vualia. Pateikite šiai auditorijai „kietą“ reklamą ir džiaukitės smarkiai padidėjusiomis konversijomis – jos turėtų šoktelėti net 2 ar 3 kartus 🙂 Akylesnis skaitytojas turbūt jau pastebėjo, jog visos aprašytos Facebook pardavimo strategijos turi vieną bendrą bruožą – būtinybę atrasti Jūsų tikslinį klientą. Kuo optimalesnę auditoriją pasieks reklama, tuo daugiau pardavimų išpešite. Klausimai, pastabos ar kitokia nuomonė? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂 Facebook pardavimų strategijos apie kurias dar nežinojote was last modified: lapkričio 20th, 2017 by admin ankstesnis 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją sekantis Vuln!! Path it now!! Panašūs įrašai Facebook reklamos tipai: Awareness 2017-08-29 Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? 2017-03-22 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją 2017-05-03 Vuln!! Path it now!! 2017-07-11 Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? 2017-04-04 Komentuoti Atšaukti This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.