Ydyllic reklamos agentūra

Facebook reklamos tipai: Awareness

Facebook reklama – tai daugybė pasirinkimo galimybių. Awareness yra vienas seniausių ir ilgiausiai Facebook atnaujinimus ištvėręs Facebook reklamos kampanijos tipas.

Brand awareness (Prekės ženklo žinomumas)

Mistiškas reklamos tipas 🙂 Brand awareness reklama optimizuoja Jūsų reklamos parodymus labiausiai žmonėms, kurie tikėtina, jog įsimins prekės ženklą. Auditorijos pasiekiamumas – už tikrai gerą kainą: paskyrę 5 Eurus dienai galite pasiekti 2,5-12 tūkst. vartotojų. Reklamos rodymo metu Facebook vykdo fokus grupių testavimą ir pagal tai atrenka žmones, kuriems įdomios Jūsų prekės ar paslaugos. O nuo šios vietos aiškumas baigiasi. Kurdami reklamą auditorijos kriterijus parinksite Jūs: amžius, lytis, miestas, interesus ir kt. Taigi, jei pirminiai nustatymai – neteisingi (t. y. prašovėte pro šalį parinkdami tikslinį segmentą prekės ženklui), tai kaip tada Facebook ras tų susidomėjusių? Juk paieškos vyksta Jūsų nustatymų ribose.

Kitas neaiškumais apipintas šio Facebook reklamos tipo momentas – kaip matuojamas jo efektyvumas? Brand awareness yra slidi ir abstrakti sąvoka. Meta taktiškai panaudoja žodžius „machine learning” ir „surveys” efektyvumui išmatuoti. Taip pasislepiama nuo aiškiai lengviau išmatuojamos statistikos.

Ko tiksliai turėtų tikėtis reklamos užsakovas: paspaudimų ant reklaminio skelbimo, srauto į tinklapį, augančios fanų auditorijos ar dar ko?

Reach (Pasiekiamumas)

Pats pigiausias būdas pasiekti maksimalų žmonių kiekį. Norite kuo plačiau paskleisti savo reklaminę žinutę? Prašom! Už 5 Eurus Facebook reklama gali pasiekti nuo 10 iki 50 tūkst. žmonių.

Facebook reklama netgi reikalauja nustatyti parodymo dažnumą (supraskite, TAIP intensyviai transliuosite reklamą, kad galite juodai atsibosti auditorijai). Turite nuspręsti, jog, pavyzdžiui, vartotojas Jūsų reklamą matys kartą per 3, 7 ar 10 dienų.

BET. Į pasiektos auditorijos kiekį įtraukiami ir neaktyvūs, netikri ir visiškai neadekvatūs Facebook vartotojų profiliai. Už reklamos transliaciją jiems teks susimokėti lygiai taip pat kaip ir aukštos vertės vartotojams. Beje, parodymas – tai Jūsų reklaminio pranešimo atsiradimas individualaus žmogaus naujienų sraute, tačiau Facebook nesuteikia jokios garantijos, jog pastarasis jį matė. Visai tikėtina, kad parodysite daug, o pamatys…na, ne taip jau ir daug. Prieš pasirenkant Reach’ui optimizuotą reklamą pasvarstykite, ar tikrai kiekybė svarbiau nei kokybė?

Impressions (reklamos parodymai) / ThruPlays ir Video views (video peržiūros)

Šie ad set’o reklamos optimizacijos tipai labai panašus į prieš tai aptartas pasiekiamumo reklamas.

Reklamų parodymų optimizacija suteikia galimybę parodyti reklamas tiksliai aditorijai norimą kartų skaičių.

Thruplays (15 s. video peržiūra) ir Video views – leidžia plačiai parodyti video. Mes dažniausiai rekomenduojame thruplays, nes tai bent jau garantuoja, jog žmogus peržiūrės bent jau dalį turinio ir iš tokios auditorijas bus galima sukurti šiltas auditorijas ateities remarketingo kampanijoms.

Klausimai, pastabos ar kitokia nuomonė? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂

Skaityk daugiau!