PardavimaiVisi „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos …o ne FB biudžetą 🙂 Jį skirk auditorijoms, pasižyminčioms didžiausiu atsiperkamumu: šiame straipsnyje rasi keletą Facebook reklamoje puikiai veikiančių sprendimų. Kadangi kalbėsime apie pardavimų piltuvėlio apačią, svarbu paminėti, jog Facebook auditorijų kokybė priklausys…
PardavimaiVisi Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Kokia Facebook reklama generuoja pardavimus, registracijas ir klientų srautus? Sužinok laiko patikrintą receptą, kaip šauti konversijų kreivę į viršų!
ReklamaVisi 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Helovinas įžiebia ne tik švenčių maratoną, bet ir karštį soc. tinklų reklamose. Auga biudžetai, eterį užpildo konkurencinis triukšmas ir, žinoma, VISKAM nuolaidos – prasideda kova dėl pirkėjų dėmesio.
PamokosReklamaVisi Facebook reklamos tipai: Awareness Facebook reklama – tai daugybė pasirinkimo galimybių. Awareness yra vieni seniausių ir ilgiausiai Facebook atnaujinimus ištvėrę Facebook reklamos tipai. Brand awareness reklama optimizuoja Jūsų reklamos parodymus labiausiai prekės ženklu suinteresuotiems žmonėms.
PardavimaiReklamaStrategijaVisi Facebook pardavimų strategijos apie kurias dar nežinojote Kiekvienos reklaminės kampanijos paskirtis – įgyvendinti tam tikrą tikslą. Kuo pigiau, greičiau ir daugiau tikslų įvykdo reklama, tuo ji efektyvesnė. Facebook suteikia galimybę atsiperkamumą įvertinti įvairiausiais rakursais: naujais fanais, gautomis žinutėmis, srautu į tinklapį… arba pardavimais.
KomunikacijaVisi 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Dažnai sulaukiame klausimų: „Kaip gauti daugiau dėmesio Facebook’e?“, „Kaip skatinti žmonių įsitraukimą?“. Kaip ir viskas gyvenime, atsakymas priklauso nuo situacijos: Jūsų verslo srities, turimų resursų bei finansinių galimybių. Paprastas, bet kone universalus patarimas būtų pastovi ir pernelyg neįgrystanti Facebook komunikacija. Skaityti plačiau
ReklamaStrategijaVisi Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Post boost reklaminė funkcija iki kaulų smegenų pažįstama kiekvienam administratoriui. Naudojimo principas išties lengvai įkandamas: savo Facebook puslapyje sukuriate įrašą, spaudžiate didelį ir ryškų „Boost post“ mygtuką ir štai – jau reklamuojatės! Dabar telieka laukti kol įrašą pamatys visas platusis pasaulis… arba išgaruos reklaminis biudžetas. Skaityti plačiau
RemarketingasVisi Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? Facebook reklamos arsenale – daugybė galingų įrankių. Visgi, vienas iš jų pasižymi išskirtiniu universalumu ir gali tapti nepamainoma reklaminės strategijos dalimi bet kokio dydžio verslui. Kalbame, žinoma, apie Facebook pixel kodą. Skaityti plačiau