KomunikacijaStrategijaVisi Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? Ar publikuoti įrašai sudomina tikslinę auditoriją? Sužinok, kaip įvertinti komunikacijos socialiniuose tinkluose sėkmę.
KomunikacijaVisi Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Ko iš tikrųjų reikalauja efektyvi Instagram reklama, patinkanti auditorijai? Įtraukiančio įrašo sukūrimas remiasi 5-iais žingsniais!
PardavimaiVisi „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos Skirk Facebook biudžetą auditorijoms, kurios pasižymi didžiausiu atsiperkamumu: šiame straipsnyje rasi puikiai veikiančius sprendimus.
PardavimaiReklamaVisi Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Kokia Facebook reklama generuoja pardavimus, registracijas ir klientų srautus? Sužinok laiko patikrintą receptą, kaip šauti konversijų kreivę į viršų!
PardavimaiVisi 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Šventiniu sezonu auga biudžetai, eterį užpildo konkurencinis triukšmas ir, žinoma, VISKAM nuolaidos. Kaip laimėti kovą dėl pirkėjų dėmesio?
ReklamaVisi Facebook reklamos tipai: Awareness Awareness yra vieni seniausių Facebook reklamos tipų. Kokia jų paskirtis? Parodyti reklamą kuo platesnei auditorijai!
PardavimaiReklamaStrategijaVisi Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? Facebook reklamos atsiperkamumas vertinamas įvairiai: gautomis žinutėmis, srautu į tinklapį… arba pardavimais. Kaip gauti jų kuo daugiau?
KomunikacijaVisi 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją „Kaip gauti dėmesio Facebook’e?“, „Kaip skatinti įsitraukimą?“. Kone universalus atsakymas – pastovi ir įdomi Facebook komunikacija.
ReklamaStrategijaVisi Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Facebok’e spaudi „Boost post“ mygtuką ir viskas? Telieka laukti, kol įrašą pamatys visas platusis pasaulis… arba išgaruos reklaminis biudžetas.
RemarketingasVisi Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? Facebook pixel pasižymi išskirtiniu universalumu. Sužinok, kodėl verta paversti jį esmine Tavo reklaminės strategijos dalimi!