Kūrybinė skaitmeninės reklamos agentūra  – Yes / No Media
  • Pradžia
  • Paslaugos
  • Atlikti darbai
  • Kontaktai
  • Blogas
  • Atsisiųsti
Kūrybinė skaitmeninės reklamos agentūra  – Yes / No Media
  • Pradžia
  • Paslaugos
  • Atlikti darbai
  • Kontaktai
  • Blogas
  • Atsisiųsti
+370 690 36961 | | |
|
  • Visi
  • Pamokos
  • Reklama
  • Komunikacija
  • Pardavimai
  • Strategija
  • Remarketingas
  • PardavimaiVisi

    „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos

    …o ne FB biudžetą 🙂 Jį skirk auditorijoms, pasižyminčioms didžiausiu atsiperkamumu: šiame straipsnyje rasi keletą Facebook reklamoje puikiai veikiančių sprendimų. Kadangi kalbėsime apie pardavimų piltuvėlio apačią, svarbu paminėti, jog Facebook auditorijų kokybė priklausys…

  • PardavimaiVisi

    Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda?

    Kokia Facebook reklama generuoja pardavimus, registracijas ir klientų srautus? Sužinok laiko patikrintą receptą, kaip šauti konversijų kreivę į viršų!

  • ReklamaVisi

    5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes

    Helovinas įžiebia ne tik švenčių maratoną, bet ir karštį soc. tinklų reklamose. Auga biudžetai, eterį užpildo konkurencinis triukšmas ir, žinoma, VISKAM nuolaidos – prasideda kova dėl pirkėjų dėmesio.

  • PamokosReklamaVisi

    Facebook reklamos tipai: Awareness

    Facebook reklama – tai daugybė pasirinkimo galimybių. Awareness yra vieni seniausių ir ilgiausiai Facebook atnaujinimus ištvėrę Facebook reklamos tipai.

    Brand awareness reklama optimizuoja Jūsų reklamos parodymus labiausiai prekės ženklu suinteresuotiems žmonėms.

  • PardavimaiReklamaStrategijaVisi

    Facebook pardavimų strategijos apie kurias dar nežinojote

    Kiekvienos reklaminės kampanijos paskirtis – įgyvendinti tam tikrą tikslą. Kuo pigiau, greičiau ir daugiau tikslų įvykdo reklama, tuo ji efektyvesnė. Facebook suteikia galimybę atsiperkamumą įvertinti įvairiausiais rakursais: naujais fanais, gautomis žinutėmis, srautu į tinklapį… arba pardavimais.

  • KomunikacijaVisi

    4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją

    Dažnai sulaukiame klausimų: „Kaip gauti daugiau dėmesio Facebook’e?“, „Kaip skatinti žmonių įsitraukimą?“. Kaip ir viskas gyvenime, atsakymas priklauso nuo situacijos: Jūsų verslo srities, turimų resursų bei finansinių galimybių. Paprastas, bet kone universalus patarimas būtų pastovi ir pernelyg neįgrystanti Facebook komunikacija.

    Skaityti plačiau

  • Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą?
    ReklamaStrategijaVisi

    Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą?

    Post boost reklaminė funkcija iki kaulų smegenų pažįstama kiekvienam administratoriui. Naudojimo principas išties lengvai įkandamas: savo Facebook puslapyje sukuriate įrašą, spaudžiate didelį ir ryškų „Boost post“ mygtuką ir štai – jau reklamuojatės! Dabar telieka laukti kol įrašą pamatys visas platusis pasaulis… arba išgaruos reklaminis biudžetas.

    Skaityti plačiau

  • RemarketingasVisi

    Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda?

    Facebook reklamos arsenale – daugybė galingų įrankių. Visgi, vienas iš jų pasižymi išskirtiniu universalumu ir gali tapti nepamainoma reklaminės strategijos dalimi bet kokio dydžio verslui. Kalbame, žinoma, apie Facebook pixel kodą.

    Skaityti plačiau

  • Facebook
  • Instagram
  • Paštas
Yes / No media left
Yes / No media

©2022 Ydyllic, UAB. Be raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.


Į viršų
Svetainė naudoja slapukus - būtinus svetainės veikimui. Paspaudę „sutinku ir uždaryti“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. SUTINKU IR UŽDARYTI Plačiau apie slapukus
Privacy & Cookies Policy