PardavimaiReklamaStrategijaVisi Facebook pardavimų strategijos apie kurias dar nežinojote Kiekvienos reklaminės kampanijos paskirtis – įgyvendinti tam tikrą tikslą. Kuo pigiau, greičiau ir daugiau tikslų įvykdo reklama, tuo ji efektyvesnė. Facebook suteikia galimybę atsiperkamumą įvertinti įvairiausiais rakursais: naujais fanais, gautomis žinutėmis, srautu į tinklapį… arba pardavimais.
ReklamaStrategijaVisi Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Post boost reklaminė funkcija iki kaulų smegenų pažįstama kiekvienam administratoriui. Naudojimo principas išties lengvai įkandamas: savo Facebook puslapyje sukuriate įrašą, spaudžiate didelį ir ryškų „Boost post“ mygtuką ir štai – jau reklamuojatės! Dabar telieka laukti kol įrašą pamatys visas platusis pasaulis… arba išgaruos reklaminis biudžetas. Skaityti plačiau