Facebook reklamos arsenale – daugybė galingų įrankių. Visgi, vienas iš jų pasižymi išskirtiniu universalumu ir gali tapti nepamainoma reklaminės strategijos dalimi bet kokio dydžio verslui. Kalbame, žinoma, apie Facebook pixel kodą. Facebook pixel – tai unikalus kodas, kuris patalpinamas į Jūsų tinklapį. Jis suteikia galimybę fiksuoti svetainės lankytojus bei jų veiksmus. Pagal norimą įvykių seką galite stebėti įvairius lankytojo poelgius, pavyzdžiui: peržiūrėta prekė, sėkmingai užbaigtas pirkimas, apsilankymas kontaktų puslapyje, naujienlaiškio prenumerata ir t. t. Facebook pixel svarbius veiksmus fiksuoja pagal URL galūnę. Taigi, vartotojui atidarius nuorodą „…/baigtas-uzsakymas“, kodas supras, jog Jūsų e-parduotuvėje ką tik įvyko pirkimas ir įsimins šią informaciją. Nėra jokių apribojimų – Facebook pixel leidžia stebėti bet kokį Jums aktualų veiksmą tinklapyje: nuo paieškos iki sėkmingai atlikto užsakymo. Atsižvelgdamas į klientų (ypač iš e-komercijos srities!) poreikius, Facebook siūlo porą būdų įvykiams tinklapyje užfiksuoti. Galite juos kurti rankiniu būdu arba pasinaudoti standartiniais įvykiais (standard events). Tai Facebook pixel funkcionalumas, apimantis dažniausiai e-komercijoje pasitaikančius vartotojų veiksmus. Peržvelgę šį sąrašą, turbūt, rastumėte aktualių ir sau? 🙂 Įvykdyta paieška (Search) Peržiūrėtas turinys (View Content) Prekė įdėta į krepšelį (Add to Cart) Pridėjimas į norų sąrašą (Add to Wishlist) Pirmasis krepšelio žingsnis (Initiate Checkout) Pasirinktas apmokėjimo būdas (Add Payment Info) Pirkimas (Purchase) Įvesta kontaktinė informacija (Lead) Įvykdyta registracija (Complete Registration) Pixel kodas yra gana lengvai įdiegiamas. Facebook pateikia išsamias instrukcijas, o populiriausios platformos (WordPress, Prestashop ar kiti grandai) jau senokai siūlo įvairius plėtinius šiai užduočiai įvykdyti. Dažniausiai tiesiog užtenka įvesti pixel ID numerį ir vualia – Jūsų tinklapyje jau veikia Facebook kodas! Tiesa, reikalai tampa žymiai kėblesni norint išnaudoti visus Facebook pixel teikiamus funkcionalumus. Po įprasto įdiegimo kodas seka tik vieną įvykį – vartotojo puslapių peržiūras (Page View). Sudėtingesnių įvykių (pirkimas ar įvykdyta registracija) fiksavimas reikalauja programavimo žinių ir individualių IT sprendimų tinklapyje. Sėkmingai įdiegus Facebook pixel į Jūsų rankas patenka itin vertinga informacija, galinti padėti pasiekti įspūdingus rezultatus Facebook reklamoje. Iš pradžių gali būti sunkoka nuspręsti, kaip geriausia įtraukti naujas galimybes į esamą rinkodaros planą. Be panikos – mūsų komanda siūlo tris vertingas ir nesunkiai įgyvendinimas strategijas! Remarketingas. Pasitelkę Facebook pixel galite kurti įvairias auditorijas (Audiences), sudarytas iš Jūsų tinklapyje apsilankiusių žmonių. Šios auditorijos segmentuojamos tiek pagal tiek pagal apsilankymo, tiek pagal tinklapyje atliktų veiksmų duomenis. Pavyzdžiui: Facebook reklamą rodykite tik žmonėms, kurie per pastarąsias 5 dienas Jūsų tinklapyje įsidėjo prekę į krepšelį, tačiau jos nenupirko! Išsami statistika. Pasitelkę Pixel kodo duomenis tiksliau įvertinsite Facebook reklamos naudą. Facebook Ads manager paskyroje sukurkite Jums svarbius konversijų kriterijus (Conversions), leisiančius pamatyti įgyvendintų tikslų skaičių kiekvienoje reklaminėje kampanijoje. Pavyzdžiui: paruoškite konversijos kriterijų sėkmingai pabaigtam užsakymui – ataskaitoje galėsite matyti, kurios reklamos pagalba įvyko daugiausiai pardavimų. Optimizuota reklama. Konversijų kriterijai taip pat naudojami kuriant optimizuotas reklamas. Naudojant šią reklamos formą Facebook automatiškai parenka auditoriją, kuri bus labiausiai linkusi įgyvendinti nurodytą veiksmą. Pavyzdžiui: optimizuokite Facebook reklamą naujienlaiškio prenumeratai – atsižvelgiant į Pixel kodo duomenis, sistema atrinks panašius vartotojus, kuriuos gali sudominti Jūsų naujienlaiškis. Klausimai, pastabos ar komentarai? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂 Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? was last modified: liepos 10th, 2022 by admin sekantis Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Panašūs įrašai Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? Facebook reklamos tipai: Awareness „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Komentuoti Atšaukti