Facebook reklama – tai daugybė pasirinkimo galimybių. Awareness yra vieni seniausių ir ilgiausiai Facebook atnaujinimus ištvėrę Facebook reklamos tipai. Brand awareness (Prekės ženklo žinomumas) Mistiškas reklamos tipas 🙂 Brand awareness reklama optimizuoja Jūsų reklamos parodymus labiausiai prekės ženklu suinteresuotiems žmonėms. Auditorijos pasiekiamumas – už tikrai gerą kainą: paskyrę 5 Eurus dienai galite pasiekti 2,5-12 tūkst. vartotojų. Reklamos rodymo metu Facebook vykdo fokus grupių testavimą ir pagal tai atrenka žmones, kuriems įdomios Jūsų prekės ar paslaugos. O nuo šios vietos aiškumas baigiasi. Kurdami reklamą auditorijos kriterijus parinksite Jūs: amžius, lytis, miestas, šeimyninė padėtis, pomėgiai ir kt. Taigi, jei pirminiai nustatymai – neteisingi (t. y. prašovėte pro šalį parinkdami tikslinį segmentą prekės ženklui), tai kaip tada Facebook ras tų susidomėjusių? Juk paieškos vyksta Jūsų nustatymų ribose. Kitas neaiškumais apipintas šio Facebook reklamos tipo momentas – kaip matuojamas jo efektyvumas? Brand awareness yra slidi ir abstrakti sąvoka. Facebook taktiškai nutyli, ko tiksliai turėtų tikėtis reklamos užsakovas: paspaudimų ant reklaminio skelbimo, srauto į tinklapį, augančios fanų auditorijos ar dar ko? Reach (Pasiekiamumas) Pats pigiausias būdas pasiekti maksimalų žmonių kiekį. Norite kuo plačiau paskleisti savo reklaminę žinutę? Prašom! Už 5 Eurus Facebook reklama gali pasiekti nuo 20 iki 120 tūkst. žmonių. Facebook reklama netgi reikalauja nustatyti parodymo dažnumą (supraskite, TAIP intensyviai transliuosite reklamą, kad galite juodai atsibosti auditorijai). Turite nuspręsti, jog, pavyzdžiui, vartotojas Jūsų reklamą matys kartą per 3, 7 ar 10 dienų. BET. Į pasiektos auditorijos kiekį įtraukiami ir neaktyvūs, netikri ir visiškai neadekvatūs Facebook vartotojų profiliai. Už reklamos transliaciją jiems teks susimokėti lygiai taip pat kaip ir aukštos vertės vartotojams. Beje, parodymas – tai Jūsų reklaminio pranešimo atsiradimas individualaus žmogaus naujienų sraute, tačiau Facebook nesuteikia jokios garantijos, jog pastarasis jį matė. Visai tikėtina, kad parodysite daug, o pamatys…na, ne taip jau ir daug. Prieš pasirenkant Reach’ui optimizuotą reklamą pasvarstykite, ar tikrai kiekybė svarbiau nei kokybė? Klausimai, pastabos ar kitokia nuomonė? Lauksime Jūsų komentaro arba žinutės! 🙂 Facebook reklamos tipai: Awareness was last modified: liepos 9th, 2022 by admin ankstesnis Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? sekantis 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Panašūs įrašai 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Komentuoti Atšaukti