Helovinas įžiebia ne tik švenčių maratoną, bet ir karštį soc. tinklų reklamose Auga biudžetai, eterį užpildo konkurencinis triukšmas ir, žinoma, VISKAM nuolaidos – prasideda kova dėl pirkėjų dėmesio. Paruošėme keletą patarimų, kaip šiuo laikotarpiu parduoti nenervinant nei savęs, nei kliento: Mąstyk praktiškai. Svarbiausiose reklamose naudok prekes / paslaugas, kurias perka geriausiai: taip užsitikrinsi grąžą. Eksperimentams paskirk mažesnę dalį biudžeto. Prireikus (t. y. jei rezultatai bus geri), visada spėsi jį padidinti. Skatink potencialius klientus imtis veiksmų. Testuok skirtingas žinučių variacijas: akcija išreikšta procentais, nubraukta kaina, riboto laiko pasiūlymai, prekių kiekio limitai („scarcity“). BET. Niekada nesiūlyk to, ko negali suteikti. Vieną kartą apsigavęs vartotojas, antrą jau nebegrįš. Nepamiršk reklamos „šiltai“ (remarketingo) auditorijai. Jei atlikai namų darbus, tikrai jas sukaupei: WEB lankytojai, įsitraukusieji į soc. tinklų turinį, CRM sąrašai ir t. t. Atsiperkamumas iš šių auditorijų bus aukštas. Nepamiršk nustatymuose pašalinti („exclude“) pirkimą užbaigusius vartotojus (bent jau dviem savaitėms). Tinkamai sukonfigūruok kampanijas. Reklamas optimizuok pardavimams (arba „add to cart“, jei per mažas „purchase“ įvykių skaičius), kritiškai peržiūrėk tikslines auditorijas ir palik tik konvertuojančias reklamos rodymo vietas („placement“). Paruošk efektyvius vizualus. Užtikrink, jog dizaine būtų įgyvendinti bent šie kriterijai: aiškiai suprantamas vertės pasiūlymas, lengvai skaitomas tekstas bei patraukliai vaizduojamas produktas / paslauga. Pagerink dabartinės reklamos rezultatus: yesnomedia.lt/facebook-reklama 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes was last modified: liepos 9th, 2022 by admin ankstesnis Facebook reklamos tipai: Awareness sekantis Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Panašūs įrašai Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? Facebook reklamos tipai: Awareness Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Komentuoti Atšaukti