Ydyllic reklamos agentūra

Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda?

Kokia Facebook reklama generuoja pardavimus, registracijas ir klientų srautus? Teisingai sukurta! ✅ Pateikiame laiko patikrintą receptą, kaip šauti konversijų kreivę į viršų.

Facebook kampanijos tikslas

Pirmas ir svarbiausias žingsnis, kuriant naują reklamos kampaniją, yra tinkamai pasirinkti tikslą! Deja, Facebook reklama automatiškai yra nustatyta įsitraukimo, peržiūrų ar parodymų skaičiaus augimui. Kodėl tai problema? Šių tikslų užduotis nėra generuoti konversijas, t. y. PARDAVIMUS. Rinkis kitus Facebook siūlomus, labiau specifinius ir efektyvius, kampanijų tikslus – konversijų, prekių katalogų pardavimų ar fizinio parduotuvių srauto.

Reklamos optimizavimas veiksmui

Jau žinai, kokio rezultato tikėtis iš savo tikslinės auditorijos? Puiku! Nurodyk, kad Facebook reklama optimizuotųsi BŪTENT tam vartotojo veiksmui („event“): tinklapio peržiūroms, prekės įdėjimui į krepšelį, pirkimui ir t. t. Tokiu būdu iš turimo biudžeto išpeši daugiausia norimų konversijų.

Facebook reklamos rodymo vieta

Ne visos siūlomos reklamos rodymo vietos atneša vienodai gerus rezultatus. Kai kurių dėka pasieksi auditoriją pigiau, tačiau sugeneruosi vos kelis pardavimus. Žinoma, kiekviena taisyklė turi išimčių, tačiau praktika rodo, kad Facebook ir Instagram reklama, rodoma „News feed“, veikia rezultatyviau.

Auditorija

Žmonės, iš anksčiau žinantys prekės ženklą, jo produktus ar paslaugas, generuos daugiau konversijų nei „šalta“ auditorija. „Šiltų“ ir „šaltų“ vartotojų elgsena skiriasi, todėl jokiu būdu nerodyk jiems tos pačios reklamos! Taip tik prarasi potencialius klientus.

Testavimas

Nemanyk, kad žinai viską apie savo tikslinę auditoriją. Būtina atlikti A, B ir net C reklamų testus. Facebook reklama turi rodyti skirtingus vizualus, tekstus, pristatyti įvairias produkto / paslaugos vertes ar savybes bei kviesti atlikti vis kitą veiksmą. Patikėk, testavimo rezultatai gali nustebinti!

🍀 Pagerink dabartinės reklamos rezultatus: yesnomedia.lt/facebook-reklama

Skaityk daugiau!