Kokia Facebook reklama generuoja pardavimus, registracijas ir klientų srautus? Teisingai sukurta! ✅ Pateikiame laiko patikrintą receptą, kaip šauti konversijų kreivę į viršų. Facebook kampanijos tikslas Pirmas ir svarbiausias žingsnis, kuriant naują reklamos kampaniją, yra tinkamai pasirinkti tikslą! Deja, Facebook reklama automatiškai yra nustatyta įsitraukimo, peržiūrų ar parodymų skaičiaus augimui. Kodėl tai problema? Šių tikslų užduotis nėra generuoti konversijas, t. y. PARDAVIMUS. Rinkis kitus Facebook siūlomus, labiau specifinius ir efektyvius, kampanijų tikslus – konversijų, prekių katalogų pardavimų ar fizinio parduotuvių srauto. Reklamos optimizavimas veiksmui Jau žinai, kokio rezultato tikėtis iš savo tikslinės auditorijos? Puiku! Nurodyk, kad Facebook reklama optimizuotųsi BŪTENT tam vartotojo veiksmui („event“): tinklapio peržiūroms, prekės įdėjimui į krepšelį, pirkimui ir t. t. Tokiu būdu iš turimo biudžeto išpeši daugiausia norimų konversijų. Facebook reklamos rodymo vieta Ne visos siūlomos reklamos rodymo vietos atneša vienodai gerus rezultatus. Kai kurių dėka pasieksi auditoriją pigiau, tačiau sugeneruosi vos kelis pardavimus. Žinoma, kiekviena taisyklė turi išimčių, tačiau praktika rodo, kad Facebook ir Instagram reklama, rodoma „News feed“, veikia rezultatyviau. Auditorija Žmonės, iš anksčiau žinantys prekės ženklą, jo produktus ar paslaugas, generuos daugiau konversijų nei „šalta“ auditorija. „Šiltų“ ir „šaltų“ vartotojų elgsena skiriasi, todėl jokiu būdu nerodyk jiems tos pačios reklamos! Taip tik prarasi potencialius klientus. Testavimas Nemanyk, kad žinai viską apie savo tikslinę auditoriją. Būtina atlikti A, B ir net C reklamų testus. Facebook reklama turi rodyti skirtingus vizualus, tekstus, pristatyti įvairias produkto / paslaugos vertes ar savybes bei kviesti atlikti vis kitą veiksmą. Patikėk, testavimo rezultatai gali nustebinti! 🍀 Pagerink dabartinės reklamos rezultatus: yesnomedia.lt/facebook-reklama Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? was last modified: liepos 9th, 2022 by admin ankstesnis 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes sekantis „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos Panašūs įrašai Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Facebook reklamos tipai: Awareness Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Komentuoti Atšaukti