Dar neseniai Instagram reklama daugeliui verslų buvo „nice to have“. Šiandien ji virto į „must have“. Yra aišku, kad publikuoti įrašus šiame soc. tinkle – naudinga, bet kartais nėra aišku, kaip tai daryti teisingai. Ko išties reikalauja efektyvi Instagram reklama? Įtraukiančio įrašo sukūrimas remiasi 5-iais paprastais žingsniais: 1️⃣ Kontekstas Tai – įrašo pamatas. Patrauk tikslinės auditorijos dėmesį su karštomis naujienomis, skaitytojui naudinga informacija, sezoninėmis šventėmis ar stipria emocija. Kad ir ką suplanavai sekančiam įrašui, paklausk savęs, ar tai dar aktualu šiandienos kontekste. Atsakymas yra „TAIP“? Tuomet esi pakeliui į sėkmę: Instagram reklama efektyviausiai veikia ,,laiku ir vietoje“! 2️⃣ Vizualas Be abejonės, svarbiausias įrašo elementas. Vizualas privalo patraukti akį, kelti emocijas ir sudominti žiūrovus vos per sekundės dalį! Dizainas turi atspindėti prekės ženklą, o ne vyraujančius ,,trendus”. Neužstrik vis dailinant įrašų vizualus: Instagram reklama reikalauja ESTETIKOS, o ne tobulumo. 3️⃣ Tekstas Jis turi būti trumpas ir konkretus, bet „nenuasmenintas“. Atmink: mažiau yra daugiau! Jei tema tikrai reikalauja ilgo aprašymo, tekstą dalink paragrafais, išdėstyk sąrašais ir nepamiršk vaizdingumo – emoji’ų. 4️⃣ Hashtags Jų dėka nauji vartotojai atranda Tavo turinį. Rinkis hashtag’us, kurie yra plačios reikšmės, bet tiesiogiai siejasi su įrašo tema. Ir nepamiršk sekti jų našumo! Taip atrinksi pačius efektyviausius ir Instagram reklama neš vis augančius rezultatus. 5️⃣ Techniniai reikalavimai „Sausi“, bet svarbūs reikalai. Instagram turinys turi atitikti techninius reikalavimus: matmenys, dydis, kokybė, filtrai ir kiti. Laikykis šių taisyklių – nuo jų priklauso įrašo organinė sklaida. 🍀 Kurk sėkmingą komunikaciją soc. tinkluose: yesnomedia.lt/socialiniu-tinklu-administravimas Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? was last modified: liepos 9th, 2022 by admin ankstesnis „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos sekantis Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? Panašūs įrašai „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Facebook reklamos tipai: Awareness Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? Komentuoti Atšaukti