Barstyk dėmesį klientams, o ne FB biudžetą 🙂 Jį skirk auditorijoms, pasižyminčioms didžiausiu atsiperkamumu: šiame straipsnyje rasi keletą Facebook reklamoje puikiai veikiančių sprendimų. Kadangi kalbėsime apie pardavimų piltuvėlio apačią, svarbu paminėti, jog Facebook auditorijų kokybė priklausys nuo atliktų namų darbų. Tinkamai integruotas Facebook Pixel kodas yra būtinybė, norint panaudoti toliau aptariamas auditorijas ⬇ „Landing“ puslapio Facebook auditorija Ja gali būti, pavyzdžiui, konkrečios prekių kategorijos lankytojai. Šiai auditorijai rekomenduotina transliuoti reklamą su būtent tos kategorijos, kurią vartotojai lankė, vizualais. Video peržiūrų Facebook auditorija Plačiam vartotojų segmentui rodomas aukštos kokybės ir įtraukiantis filmukas, o jį peržiūrėjusi („ThruPlays“) auditorija vėliau „pagaunama“ pakartotine reklama su stipriu „call to action“. Apsipirkimo procese dalyvaujanti auditorija Auditorija, pradėjusi apsipirkimo procesą („add to cart“, „initiate checkout“), bet jo neužbaigusi. Įprasta šiems beveik pirkėjams priminti apie vis dar neįsigytas prekes arba pasiūlyti nuolaidos kodą. Prekes peržiūrėjusi auditorija Panaši į prieš tai minėtą auditoriją, bet konversijos rodiklis bus mažesnis. Kodėl? Nežinoma, kokioje pirkėjo kelio stadijoje yra lankytojas. Galbūt jis tik žvalgosi, lygina vertes ir pirkti yra nepasiruošęs. CRM auditorija Klientų valdymo sistemos (CRM) auditorija. Labai tiksli bei vertinga. Ypač kampanijoms, kurių tikslas – auginti klientų lojalumą. Svarbu būti sąmoningais ir nepersistengti su reklamos parodymų šiems vartotojams kiekiu. „Lookalike“ auditorija Lookalike iš pirkėjų. Ši auditorija sprendžia keletą remarketingo auditorijos keblumų. Pirmasis yra dydis. Tinklapiams su mažesniu srautu yra sunku sukaupti norimo įvykio („purchase“) auditoriją. Antroji – remarketingo auditorija greitai sensta, todėl privalo būti atnaujinama, kitaip pakartotinė reklama pradės erzinti. Lookalike’ai ne tik randa į esamus pirkėjus panašią, bet neretai ir pirkti nusiteikusią auditoriją. ❗ Pastaba dėl konversijų fiksavimo: nepamiršk įsidiegti Facebook Conversion API. Po Apple iOS 14 atnaujinimų labai daug remarketingo auditorijos vartotojų paprasčiausiai prarandami naudojant tik Facebook Pixel’io integraciją į tinklapį. 🍀 Pagerink dabartinės reklamos rezultatus: yesnomedia.lt/facebook-reklama „Parduodančios“ Facebook reklamos auditorijos was last modified: liepos 9th, 2022 by admin ankstesnis Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? sekantis Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Panašūs įrašai Socialinių tinklų komunikacija: kaip įvertinti efektyvumą? Facebook dvikova: „boost’inti“ įrašus ar rodyti reklamą? 4 lengvi žingsniai į efektyvią Facebook komunikaciją Kaip sukurti Facebook reklamą, kuri parduoda? Facebook reklamos tipai: Awareness 5 patarimai kaip parduoti per didžiąsias metų šventes Kaip parduoti daugiau su Facebook reklama? Kodėl Tavo Instagram reklama nesulaukia dėmesio? Kas tas Facebook pixel ir kokia man iš jo nauda? Komentuoti Atšaukti